Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ball Skindiver - Nyinkommet!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jaggis, 28 mars 2013.

1. Jaggis
    Trådstartare

Jaggis Who dares wins!

Från:
    Stockholm
    Dessvärre inte hos mig då utan hos kollegan. Har lyckats få honom klockgalen och för någon vecka sedan kom han och sa "Fan Johan, har du sett det här märket Luminåcks? Det där med tritiumtuber verkar lite ballt. Är det något att ha?"

Vad tror ni jag svarar? "Självklart! Det är ascoolt men då ska du tjacka Ball. Det är mer din stil. Köp den här." Och så visade jag honom Skindivern. Han blev helsåld och idag kom han in med den. Fy FA-AN så fin! Riktigt riktigt grym finish. Blev ju tokavis så måste nog också ha en nu. Mycket trevlig storlek och på ett äkta lite tjockare tropic-gummi tror jag verkligen den får rätt look.

Vill se mera Ball på forumet!

En jämförelse med min Tudor:

2. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Ball är ganska ball faktiskt! Såg ett gäng coola dykare i Manchester! Kanske kommer en Ball våg på KS snart?...

3. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Frän. Var säljs dessa?

4. Jaggis
    Trådstartare

Jaggis Who dares wins!

Från:
    Stockholm
    Jurawatches i UK säljer vet jag. Min kollega tog denna via någon holländsk AD. På WUS finns det gott om beggade.

Har vi några Ball på forumet? Fanns ju en kille på gamla Axelzons som hade ett gäng.

5. Snygg,

Ser ut som en Omega 300....

6. Jaggis
    Trådstartare

Jaggis Who dares wins!

Från:
    Stockholm
    En sån här? :)

7. Kson

Kson Friends of KS

Tycker den ser bra ut!

Mårtenssons ur Brookfield