• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BAM!! Årsklockan inhandlad, sjukt nöjd.

paradis

Audemars
Stort Grattis , den är verkligen fin. Patina kan inte vara bättre,mycket vackert (ej piss gul ).Över det hela,fantastisk klocka.......
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Vilken fining! Älskar patinan på index och visare, boetten ser smutt ut också! Extra kul att det är årsklocka :) stort grattis!
 

Pope

Cartier
Stort Grattis! Och angående bubbla så är det nog bara på dessa och 1680 som det faktiskt är coolt. Supersnygg!
 

ozzyozzy

Cartier
Den är grym! Funderade faktiskt på att lägga in en stöt på denna då även jag är född det eminenta året 1982, dra gärna ett PM om du ska flippa ngn gång!
 

Wettex

Cartier
Den är grym! Funderade faktiskt på att lägga in en stöt på denna då även jag är född det eminenta året 1982, dra gärna ett PM om du ska flippa ngn gång!

1982 är ett väldigt bra år jag håller med :) Kommer dock att äta knäckebröd en lång tid innan jag skulle fundera på att sälja. Men absolut så tycker jag att du ska leta dig en -82:a. Alternativet är ju en 16660 :a eller 5513 från samma år om det ska vara Rolle.
 
Topp