• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bamford vet hur man sabbar en Patek

Fan va fet

  • Ja

    Röster: 21 13.4%
  • Nej

    Röster: 121 77.1%
  • Oklart

    Röster: 2 1.3%
  • Jag bryr mig inte

    Röster: 13 8.3%

  • Totala väljare
    157

rillesnille

Panerai
2-Faktor
bamford-watch-department-patek-philippe-nautilus-5712-1a-moon-phase-date-0.jpg



d26ad37fb38dd4462e45961787c97605.jpg




Detta borde belönas med arkebusering på Slottsgården.
Fast dessa är ju väsentligt bättre än den i TS inlägg, tycker du inte det? Här har de i alla fall behållit finishen.... och inte f**kat upp tavlan heller!
 

månljus

Panerai
Riktigt fult. Skulle hellre krossa klockan med en hammare än att göra likadant själv. Dock får alla göra vad dom vill men jag hade inte gjort det.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Usch man blir nästan ledsen. De sabbar ju nästan varenda klocka de är på. Jag såg dock en explorer på hemsidan som jag inte skulle tveka att äga.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Bra skit för de som vill va lite speciella! Om jag hade sjuuka mängder pengar skulle jag lätt köpa en PvdPatek och ha som beater. Det är nytillverkade klockor som går att köpa i vanliga klockaffärer och inte som att måla mustasch på Mona Lisa.
 

Osclat

Cartier
My eyes are burning. Hade aldrig ens tänkt tanken att göra något sånt med en PP, ser ut som en taskigt stylad bil..
 
Funkar inte bra i blästrad finish, nej. PVD-varianten längre ner i tråden är i så fall betydligt bättre, men det finns ju klockor som passar betydligt bättre att PVD:a än Nautilus om man säger så...
 
Topp