• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Band eller länk, feedback tack!

andheg

Rolex
2-Faktor
Behöver lite feedback!
Fick ett fantastisk band från cheepo och testar det på 6480 och vill kolla om det flyger eller om länken ska på. Jag gillar ju länk men lite ombyte är ju kul ibland.

bbgkMvq.jpg

qoRMkD3.jpg
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Det där är snyggt! Särskilt med gulddetaljerna på tavlan och det dämpade tonläget på bandet. Bra!

Och detta kommer från en som föredrar länk 99 gånger av hundra...

A
 
Bandet är ju jäkligt snyggt! Så jag vet inte. Förstår att du frågar. Kör lite på bandet ett tag. Känn efter lite.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

paradis

Audemars
Vacker Rolex du har. Har alltid tyckt att Rolex ska vara med original länk. Såg en Submariner vintage ,som kostar runt 100.000 SEK ,ock den var på skinarmband. Tänkte att det såg riktigt bra . Köpte ock provade jag med olika skinarmband i olika färg, ock tyckte faktist om det. Så mitt råd är prova dig, fram...........tycker du inte om det,då är det bara att sätta på länken.......:)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Det är ju ett snyggt band, men den klockan tycker bärs bäst till länk. Kommer detaljerna fram bättre.
 

Simpatico

Rolex
Gillar länken men som folk säjer ombyte mellan länk och band är aldrig fel.
Förövrigt så blir jag sjuk varje gång jag ser "den" klockan Andheg.
 
Topp