• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Band från Heuerville

Vilket band från Heuerville?

  • Sahara

    Röster: 0 0.0%
  • Stone

    Röster: 3 18.8%
  • Mustang

    Röster: 7 43.8%
  • Oak

    Röster: 5 31.3%
  • Annat

    Röster: 1 6.3%

  • Totala väljare
    16

Johan86

Panerai
2-Faktor
Jag har tänkt beställa ett nytt band till min Speedmaster Pro från Heuerville.

IMG_3202.JPG


Jag lyckas dock inte bestämma mig vilken färg jag ska beställa. De jag har tittat på är:
Sahara
15288172413_0ce0541788_n.jpg

Stone
15808007497_1307f89498_n.jpg

Mustang
15978835355_7c49790dce_n.jpg

Oak
15993031062_7623b2439d_n.jpg

(Bilder lånade från Heuervilles hemsida)
Så vad tror ni blir bäst? Om ni röstar annat, kan ni ju skriva i tråden vad ni tror blir ännu bättre :)
 
Senast ändrad:

kmg

Patek
2-Faktor
Skulle sagt mustang (tycker det är snyggare) men tror stone gör sig bättre till din klocka.
 

Ola G

Cartier
Hej Johan
Lägg upp en bild på klockan också, så blir det lättare att ge råd:)
Mvh
Ola G
 
D

Deleted member 1154

Guest
Jag fattar inte varför alla ska spetsa till spetsen , jag vill ja 20mm hela vägen och rak spets. Tröttsamt :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Lockande att välja Stone, men har du inte rejält bruna armar, kan det se lite märkligt ut. Hade det varit en lite mögligare dinka, så hade jag nog valt Oak, men din Speedy ser ju ut att vara i cleant-skick, så Mustang matchar nog bäst och vinner nog i längden.
 

Johan86

Panerai
2-Faktor
Lockande att välja Stone, men har du inte rejält bruna armar, kan det se lite märkligt ut. Hade det varit en lite mögligare dinka, så hade jag nog valt Oak, men din Speedy ser ju ut att vara i cleant-skick, så Mustang matchar nog bäst och vinner nog i längden.

Med tanke på att min hudfärg varierar från
IMG_3266.JPG

Till
IMG_3267.PNG

Så har du kanske rätt i att Stone kan se lite märklig ut :p
 
Topp