Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Band till Omega PO/viklås

Diskussion i 'Diskussion' startad av Gunvald, 30 april 2013.

1. Gunvald
    Trådstartare

Gunvald Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Vet någon var jag hittar passande band till Omega PO med viklås? Tänkte försöka undvika den större investering som köp av ett original innebär... Och har bara sett gummivarianten hos AD. Tack!
    Svante

2. Per

Per Björklövens finest

Har en thailändsk kontakt som kan fixa fina krokos till bra peng för Omegas viklås. Återkommer med info när jag har tillgång till gamla mails.

Om det var något sånt du tänkt dig. :)

3. Per

Per Björklövens finest

Maila denna snubbe. Hoppas han fortfarande fixar band. Kvallan var toppen och priset mer än skäligt.

peter.watchacc@gmail.com

4. Gunvald
    Trådstartare

Gunvald Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Tackar, tackar. Jag mailar och kollar upp! Låter intressant.

5. Bodén

Bodén Borgare

Någon som på rak arm vet var man kan inhandla sig ett racingband till Speedmastern? Då gärna anpassat till Speedmaster, dock inget originalband. :D Känner att jag ställer höga krav här, men vafan!

Mårtenssons ur Brookfield