• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Bandbytarverktyg *Påfyllt lager*

Josef B

Bestraffaren
*Kika gärna in på min hemsida!*

Nu har jag några bandbytarverktyg till försäljning! Håll utkik, flera modeller är antågande.

Bandbytarverktyg modell 1
Med stor gaffel och liten gaffel som går att byta till en push-pin. Den mindre gaffeln är något smalare än standard, passar perfekt för trånga utrymmen. Silverfärgad. Bra tyngd och känns bra i handen. 13,5 cm lång.

Bandbytarverktyg modell 5
Hög kvalitét och stark gaffel plus push-pin, trots det väldigt lätt. 10,5 cm lång och silverfärgad.

Bandbytarverktyg modell 6
Hög kvalitét och stark gaffel plus push-pin, trots det väldigt lätt. 11 cm lång och svartfärgad. Något smalare än "modell 5".

Bandbytarverktyg modell 20
En lätt modell trots sin storlek, räfflad för bättre grepp och ca 13 cm lång. En fin och stabil gaffel och med push-pin.

Bandbytarverktyg modell 30
En enkel modell som fungerar för ändamålet, räfflad för säkrare grepp och 8,5 cm lång. En fin och stabil gaffel och med push-pin.
Denna modell ingår i "Köp 3 natos/zulus och få verktyg på köpet".

PRIS
Bandbytarverktyg "Modell 1" 80 kr/st
Bandbytarverktyg "Modell 5" 90 kr/st
Bandbytarverktyg "Modell 6" 85 kr/st
Bandbytarverktyg "Modell 20" 85 kr/st Tillfälligt slut
Bandbytarverktyg "Modell 30" 45 kr/st
+ frakt 12kr

Säljer även:
Natoband från 89 kr/st
Cape Cod 85 kr/st
Boettöppnare från 49 kr/st

Jag behöver ditt namn, adress och telefonnummer, och glöm inte skriva ditt nick på meddelande till mottagaren. Banköverföring och Swish.
Varorna skickas så fort som möjligt efter att jag ser pengarna på kontot.

PM:a frågor och beställningarna, kladda inte i tråden, tack!

Samlingsbild

h30nY36.jpg


"Modell 1"











"Modell 5"






"Modell 6"




"Modell 20"






"Modell 30"

 
Topp