• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bandförslag till vintage Omega

Kowalski

Omega
Är allt han säljare andrahandssortering? (Ja, jag är för lat för att översätta och mina kunskaper i tyska är dessvärre rätt dåliga nu för tiden) :)
Sorry, sent svar: Nej det mesta är 1:a sort, finns även sådana cordovan.
Köpt från honom då han har 19mm band också. 20mm är inte ett alternativ på en 60/70-talare med en ägare med OCD...
 

Calle med C

Panerai
Sorry, sent svar: Nej det mesta är 1:a sort, finns även sådana cordovan.
Köpt från honom då han har 19mm band också. 20mm är inte ett alternativ på en 60/70-talare med en ägare med OCD...

Ingen fara! Jag la, som jag nämnde ovan, en beställning. Jag hoppas den dimpar ner i brevinkastet senast fredag. :) Varför jag frågade var också för att han verkade ha väldigt låga priser gentemot andra på t ex. Flucos mocka. Circus 5-10 euro under en litauisk och en amerikansk säljare.

Oh, jag är inte ensam, alltså!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Fick hem mitt shell cordovan från tyskland idag.
Känner mig nöjd, kvalitetskänsla och stabilt men ändå mjukt och följsamt utan att vara sladdrigt.
Färgmatchningen med klockan var dock kanske ingen hit utan jag testade bara på första bästa klocka jag hade framme. :)

IMG_20170331_204912_221.JPG
IMG_20170331_204933_510.JPG
IMG_20170331_205105_570.JPG
 

viwe

Panerai
2-Faktor
Fick hem mitt shell cordovan från tyskland idag.
Känner mig nöjd, kvalitetskänsla och stabilt men ändå mjukt och följsamt utan att vara sladdrigt.
Färgmatchningen med klockan var dock kanske ingen hit utan jag testade bara på första bästa klocka jag hade framme. :)

IMG_20170331_204912_221.JPG
IMG_20170331_204933_510.JPG
IMG_20170331_205105_570.JPG
Är du nöjd med bandet? Funderar på att dra en beställning till min 35mm Longines.
 
Topp