• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bandsmakråd (poll)

Svart eller brunt?

  • Svart

    Röster: 27 55.1%
  • Brunt

    Röster: 22 44.9%

  • Totala väljare
    49
  • Enkät stängd .

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vad säger ni?
Ska jag sätta på det svarta eller det bruna bandet? Jag kan måla de grå sömmarna svarta om det är en deal breaker.

ORIGINALBANDET ÄR INGET ALTERNATIV!

Jag lovar att sätta på det som får flest röster. Pollen stängs efter tre timmar.
image.jpg
image.jpg
 

Dammen

Cartier
Brunt tror jag, men hade föreslagit ett liknande racingband i blått kanske? Somrigt och matchar klockan!
 

16610

Patek
2-Faktor
Börja med brunt och sedan efter några dagar byter du till svart;) jäkla snygg klocka btw
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Tänkte först säga svart men ångraed mig, vill se hur det bruna ser ut på. Tror det kan bli snyggt!
 

uppkorkat

Cartier
2-Faktor
Svart. Men från ett sånt där stort kräldjur från Lousiana hade varit bättre. Om du inte hittar nåt som passar och blir less på klockan är jag på plats 23 i kön ;)
 

Bruset

Panerai
lite för mkt färger i tavlan för att brunt ska bli bra känns det som. annars är jag en förespråkare för bruna band, men då med cleanare tavlor.
alltså, svart!
 
Topp