Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Bandstift Cartier

Diskussion i 'Diskussion' startad av Soile, 2 maj 2015.

1. Soile
    Trådstartare

Soile Torpare

Jag har tappat ett bandstift på min Cartier. Must de Cartier 21. Måste jag verkligen skicka iväg klockan för att sätta dit ett nytt bandstift, eller kan jag få tag på ett själv här hemma i Sverige/Stockholm. Evigt tacksam för svar. Trevlig valborg på er alla. /Soile

2. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Classe har vanliga 18-22 mm stift. 1,5 mm tjocka
    Vilken tjocklek och längd behöver du?

3. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Nja, tror inte det är valiga fjäderdtift till den klockan.

Besök en av stockholmbutikerna som är AD så får de hjälpa dig.

4. Taxman

Taxman Friends of KS

Jag tror inte att du behöver skicka iväg klockan utan ett besök hos någon av butikerna som säljer Cartier i Stockholm ska nog vara tillräckligt. Kanske kan Rob Engström på Drottninggatan ha bandstiftet du söker?

5. Soile
    Trådstartare

Soile Torpare

Stiftlängden är 12mm. Införingshålet är 1mm och gängor i andra änden som har mindre diameter.

6. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Du behöver märkesspecifika stift. Besök Rob Engström, Nymans ur eller NK för inköp. Urek kommer inte behövas skickas iväg.

7. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Då är det nog som dom andra säger en AD som kan hjälpa dig.

8. tictac62

tictac62 Stadsbo

Från:
    Bästkusten
    Vet att vissa band stift, på vissa modeller är anorlunda så det är besök hos AD som gäller

Mårtenssons ur Brookfield