• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

bara på Ebay..

Micke L

Cartier
2-Faktor
Beställde en omärkt 44 mm Pam hommage på Ebay i julas.
Hände ingenting på över 1,5 månad. jag mejlade säljaren som sade att han hade skickat vad jag beställt.
Härom dagen dök denna upp i lådan..

SL372719_zps98f9bff7.jpg


Inte riktigt vad jag beställt :shock:
Å säljaren svarar naturligtvis inte...

mvh
Micke L
 

max

Dancing Queen
Inte för att vara sån men du kanske skulle köpa riktiga klockor av riktiga säljare istället?
Sorry men det är lite som att köpa knark på plattan och klaga på att det inte var högsta kvalite på service och vara.
Förstör och släng så sprider du inte kopior vidare iaf.
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
@Micke L
Trist att du inte fått vad du beställde. Anmäl till Ebay via Buyer Protection så tror jag att det löser sig. Du har god chans att få tillbaka dina pengar.
 
Vill inte heller verka dryg eller så,

Men att köpa en fejk och sedan klaga över att den är ful och felaktig... Ja...
En fejk är en fejk. Homage är i mina öron ett ännu fulare begrepp än fake/kopia då det på något vis verkar vagga in folk till att tro att det helt plötsligt är ok att köpa fake.

JAg har själv inte råd att köpa en AP för 300k, men då inser jag mina begränsningar och drömmer om den istället för att lura mig själv och min omgivning att jag är någon annan än den jag är.
 
Topp