• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BarbaBaba

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Här får ni som handlat med mig gärna skriva om era erfarenheter ni har efter affärer vi gjort :)
Jag ser gärna att ni utelämnar köpesummor. :)
 
Senast ändrad:

maximuspro

Panerai
2-Faktor
Frågade på vinst och förlust spontant om han ville sälja en klocka han hade och därifrån superbra kommunikation och dessutom leverade han klockan till Sveavägen vilket jag är oerhört tacksam för.

:):):):):)
 

Dahl

Breitling
Köpte en Vintage LeMania från BarbaBaba. Han var riktigt trevlig i bemötandet och flexibel med planeringen för transaktionen F2F i Stockholm. Inga konstigheter med klockan då den bättre än utlovat. 110% Good Guy i mina ögon samt riktigt enkel och en trevlig person att ha och göra med!
 

andrande101

Omega
2-Faktor
Sålde en Grand Seiko till BarbaBaba. Supertrevlig och bara positiva kommenterar om försäljningen. Hoppas vi möts snart igen! GG all the way.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Sålt en klocka i 15-20K klassen, snabb betalning, bra kommunikation.
Alles gut, tack för snabb och smidig affär!
 

Borone

Cartier
2-Faktor
Köpte en Citizen Chronomaster av BarbaBaba - en mycket trevlig upplevelse! Han är en 100% goodguy som jag gärna gör affär med igen.
 

n1tro

Panerai
Sålt en GS till denna herre genom en familjemedlem, då jag bor utomlands. Klockren affär. Allt fungerade till 110%. Detta är en goodguy - utan tvekan!
 
Jag har precis gjort en bytesaffär med BarbaBaba, supertrevlig kille, bra kommunikation, väldigt lätt att ha att göra med helt enkelt! Good Guy helt klart!
Mvh Daniel
 

Phenixfox

Omega
Sålt en Casio gw-5000 till barbababa. Snabb kommunikation och betalning. Väldigt trevlig person - en sån man gärna gör affär med eller pratar lite klockor med :)
 

Code

AKA Vincent B
Fick köpa en Casio 35th year anniversary limited edition i stål som Jan egentligen inte ville sälja. RIKTIGT trevlig kille. Vi satt även och prata klockor och garvade åt lite klockhistorier. 1000% GOOD GUY! Tvekar inte en enda sekund med att göra affärer med honom igen..:)
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Fick köpa en Casio 35th year anniversary limited edition i stål som Jan egentligen inte ville sälja. RIKTIGT trevlig kille. Vi satt även och prata klockor och garvade åt lite klockhistorier. 1000% GOOD GUY! Tvekar inte en enda sekund med att göra affärer med honom igen..:)
Nästa gång blir det kaffe ;)
 

Birkhel

Rolex
2-Faktor
Sålt klocka på distans till Herren i fråga, absolut inga konstigheter.
100% Good Guy. Hade lätt gjort affärer igen.
 
Topp