• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Baselworld 17-24 Mars 2016

Ska du gå på Baselworld 2016?

  • Ja

    Röster: 15 12.6%
  • Nej

    Röster: 95 79.8%
  • Inte bestämt mig

    Röster: 9 7.6%

  • Totala väljare
    119
  • Enkät stängd .

Taxman

Rolex
2-Faktor
Citera den här texten om ni har några önskemål på lite nya färger på Baselworld så försöker jag få fram det :) Här nedan kommer några exempel jag filat på:
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.png

image.jpeg

Några där va fan riktigt snygga! Typ den rost-bruna subben och svart/grön gmt. :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
i_3320_3_850.jpg

i_3320_4_850.jpg

Kanske får man under baselmässan återigen klämma på denna sjuka klocka. :)
Är reggad som press nu så högupplöstabilder på årets släpp samt live-bilder kommer komma i resetråden från @Molle och mig när det blir dags.
Okej gott folk, ett litet announcement:
Vi kommer att träffa Arnold And Son vilka tillverkas av La Joux Perret vilka även tillverkar Angelus.

Hittills har Angelus enbart släppt EN modell, prototypen ovan i ytterst få exemplar. På Basel kommer Angelus släppa TRE nya modeller, alla runda och dessa kommer vi att få klämma på. Grymt nice!
 

Portofino

Panerai
Håller med @Singular . Har ni inte förkläde alternativt pressackreditering kommer ni enbart titta genom skyltfönster. Visst kan det vara roligt men kanske inte till kostnaden för flyg, hotell, transport etc.
 
Topp