• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BASELWORLD 2013

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Min farsa berättade att som julklapp i år vill han bjuda mig och min bror till klockmässan Basel. :D
Jag har aldrig varit där och undrar därför hur ni har haft det. Är flyg det enklaste sättet att ta sig dit? Tips på bra hotell. etc.

Är det några mer som har planerat resa dit?

/Jonas
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
är det inte lite keff som vanlig oskyldig konsument vad jag förstår??? tänk:inget pass till events, backstage, evenings, presentations, corporate benefits, goodie bags... hela uppsidan är väck... kvar är bara köer, obefintlig ventilation, snorkiga säljare, svindyr avslagen öl... tänk solnamässan på steroids... men vafan vet jag, har aaldrig varit där...

re: hotell... har hört att det ska va nåt ledigt uppåt frankfurt... ;)

åk på en "pilgrimage" till bienne, geneve, vallee de joux istället senare under våren, insup några museum Omega? Patek? DET skulle jag kunna tänka mig att göra :ugeek:
 

paradis

Audemars
Frågan kom upp på ett annat Forum,ock svaret var....deras hemsida..Inträde 60 CHF Hela Showen 150 CHF Svar om frågor på Svenska,tex bokning av Hotel.Skulle jag åka så skulle jag boka rum redan nu.Det kommer tusentals....Mvh Paradis
 
Topp