Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

BASELWORLD 2013

Diskussion i 'Diskussion' startad av Mr_Jonas, 19 december 2012.

1. Mr_Jonas
    Trådstartare

Mr_Jonas Friends of KS

Från:
    Göteborg
    Min farsa berättade att som julklapp i år vill han bjuda mig och min bror till klockmässan Basel. :D
    Jag har aldrig varit där och undrar därför hur ni har haft det. Är flyg det enklaste sättet att ta sig dit? Tips på bra hotell. etc.

Är det några mer som har planerat resa dit?

/Jonas

2. NiklasArvid

NiklasArvid Gandhi

är det inte lite keff som vanlig oskyldig konsument vad jag förstår??? tänk:inget pass till events, backstage, evenings, presentations, corporate benefits, goodie bags... hela uppsidan är väck... kvar är bara köer, obefintlig ventilation, snorkiga säljare, svindyr avslagen öl... tänk solnamässan på steroids... men vafan vet jag, har aaldrig varit där...

re: hotell... har hört att det ska va nåt ledigt uppåt frankfurt... ;)

åk på en "pilgrimage" till bienne, geneve, vallee de joux istället senare under våren, insup några museum Omega? Patek? DET skulle jag kunna tänka mig att göra :ugeek:

3. paradis

paradis Friends of KS

Från:
    Malmö
    Frågan kom upp på ett annat Forum,ock svaret var....deras hemsida..Inträde 60 CHF Hela Showen 150 CHF Svar om frågor på Svenska,tex bokning av Hotel.Skulle jag åka så skulle jag boka rum redan nu.Det kommer tusentals....Mvh Paradis

Mårtenssons ur Brookfield