• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Baselworld 2014, någon?

Niklas A

Omega
Är själv på väg dit och blev lite nyfiken på om det är fler KS:are som ska?
Kommer att vara i Zurich Fredag till Måndag och åka till Basel därifrån en eller två dagar.
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Kommer inte vara där men är duktigt sugen på att se vad Rolex och Tudor har för nyheter i år :)


*håller tummarna*

1191428d1376623380-rolex-pepsi-bezel-gmt-iic-pepsi-rolex.jpg
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Är själv på väg dit och blev lite nyfiken på om det är fler KS:are som ska?
Kommer att vara i Zurich Fredag till Måndag och åka till Basel därifrån en eller två dagar.


Den stora mångfald av oss som inte kommer att vara där emotser givetvis rapportering och fotodokumentation från den lilla lyckliga skara som ges möjlighet att närvara!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor

Bodén

Panerai
Ååhh den där GMTn. Hur många slänger sig på luren och ringer Rob E för en köplats direkt efter utannonsering?
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Som vanlig dödlig är väl tillgängligheten för att få komma nära och kika på grejerna i princip obefintlig?
 

max

Dancing Queen
Om om om denna skulle dyka upp.. Skulle den hamna på samma peng som "Gatoraden" då eller ett litet snäpp dyrare då den är ny och asahet?:)
Just eftersom den blåsvarta finns lääär de ju trycka ut pepsin i ädelmetall om den kommer, allt annat vore mesigt :)
Vitgulds jubileumsmodell och pris därefter, men va vet jag :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Just eftersom den blåsvarta finns lääär de ju trycka ut pepsin i ädelmetall om den kommer, allt annat vore mesigt :)
Vitgulds jubileumsmodell och pris därefter, men va vet jag :)
Varför tror du det? Har inte riktigt koll på deras andra strategier vid "revivals" därav frågan.. Är det så de jobbar?
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Min vän va där förra året, inga problem att komma in hos Rolex, Patek osv osv, hann satt t.o.m en halvtimma med Pateks President Thierry Stern och snacka klockor...

Sorry om jag gör dig besviken - men din vän har antingen ett rätt relevant ärende hos företagen, en utomjordisk charm/tur eller livlig fantasi. Hos båda de nämnda företagen kommer man i bästa fall till receptionen som dödlig.
 
Topp