• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Baselworld 2014, någon?

Singular

Rolex
2-Faktor
Eller är det singular som är fantastiskt ocharmig?

Tämligen ful, framförallt.

Du gör mig inte besviken :)

Bra! Vill bara inte att folk krigar sig till resa/boende/käk (alla tre är hyfsar trånga sektorer...) och tror att det är ett öppet och trevligt umgänge. Basel är fett, men kanske på ett annat sätt än många förväntar sig.

Är din polare ifråga vilken svenne som helst eller har han branschkoppling?
 

Målarn

The Steak
Tämligen ful, framförallt.



Bra! Vill bara inte att folk krigar sig till resa/boende/käk (alla tre är hyfsar trånga sektorer...) och tror att det är ett öppet och trevligt umgänge. Basel är fett, men kanske på ett annat sätt än många förväntar sig.

Är din polare ifråga vilken svenne som helst eller har han branschkoppling?

Joo det är ju bra att du informerar!!

Nej, Amerikan och ingen speciell branschkoppling sådär.
När han fick komma in till Pateks privata rum så visste inte ens dem att han var ägare till några Pateks, Stern hade snackat mycket bra om Rolex iaf :D
 

max

Dancing Queen
Varför tror du det? Har inte riktigt koll på deras andra strategier vid "revivals" därav frågan.. Är det så de jobbar?

Gissar bara, känns konstigt om de skulle släppa ännu en stålsub med maxicase och endast utbytt ilägg.
Tror att de antingen kör på ädelmetall eller en ny mer slimmad boett som pepsin alltid haft.

Slimmad boett känns ju egentligen mest logiskt men de verkar ju gilla det där nya fula maxicaset med för smal länk så man vet aldrig :)
 

Portofino

Panerai
Sorry om jag gör dig besviken - men din vän har antingen ett rätt relevant ärende hos företagen, en utomjordisk charm/tur eller livlig fantasi. Hos båda de nämnda företagen kommer man i bästa fall till receptionen som dödlig.

Instämmer i detta. Vissa märken har visserligen relativt öppna montrar där man kan gå genom och titta på lite ur genom glaset men närmre än så kommer du inte. Och in kommer du aldrig utan mötesbokningar eller jäkligt bra lina med någon som jobbar där.
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Gissar bara, känns konstigt om de skulle släppa ännu en stålsub med maxicase och endast utbytt ilägg.
Tror att de antingen kör på ädelmetall eller en ny mer slimmad boett som pepsin alltid haft.

Slimmad boett känns ju egentligen mest logiskt men de verkar ju gilla det där nya fula maxicaset med för smal länk så man vet aldrig :)

Jag sätter tusen spänn (max - pengarna är dina om det inte går in) på att man INTE kommer att byta boett på GMT:n - och att man INTE kommer att "börja om" med någon YG-TT-SS-nedtrappning för en ny-Pepsi. Om man lyckas få ihop rödblå keramik är det enbart en ny variant av GMT:n, ingen ny modell.
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Joo det är ju bra att du informerar!!

Nej, Amerikan och ingen speciell branschkoppling sådär.
När han fick komma in till Pateks privata rum så visste inte ens dem att han var ägare till några Pateks, Stern hade snackat mycket bra om Rolex iaf :D

Jag misstänker fortfarande att han är "någon". Forumprofil, motsv?
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Gissar bara, känns konstigt om de skulle släppa ännu en stålsub med maxicase och endast utbytt ilägg.
Tror att de antingen kör på ädelmetall eller en ny mer slimmad boett som pepsin alltid haft.

Slimmad boett känns ju egentligen mest logiskt men de verkar ju gilla det där nya fula maxicaset med för smal länk så man vet aldrig :)

Det låter väldigt konstigt med annan boett. Det vore ju att pissa på de senaste årens GMT.

Pepsin är ju inte någon egen modell. GMT:n såg likadan ut även om vridringsinlägget var svart..
 

Portofino

Panerai
Det roliga med rolex är att alla har hört olika rykten. Det är ytterst sällan man träffar på två som hört samma rykte...
 

max

Dancing Queen
Jag sätter tusen spänn (max - pengarna är dina om det inte går in) på att man INTE kommer att byta boett på GMT:n - och att man INTE kommer att "börja om" med någon YG-TT-SS-nedtrappning för en ny-Pepsi. Om man lyckas få ihop rödblå keramik är det enbart en ny variant av GMT:n, ingen ny modell.
*host* *host* ;)
 

max

Dancing Queen
max var ju mitt i prick - sjukt bra. Mitt bet förlorades dock inte, vill jag säga.
Skönt att tom en blind höna kan få in en lyckoträff ibland, skulle behöva ta med den turen till en lottorad :)
Nejdå, du sa att caset inte skulle ändras och det gjorde det inte ett dugg, så du kan köpa milkshake för stålarsarna :)
 
Topp