• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Baume & Mericer Capeland Chrono, Grymt skick. 8500:-!

Capeland

Cartier
Pledge Member
Mycket fin BM Capeland Chronograph med mycket ovanlig tavla, grå/svart. (De flesta som tillverkades var svarta eller vita)

Köpte klockan av en samlare före sommaren och den är inte använd före mig. Jag har använt den i några veckor totalt. Finaste Capelanden på marknaden?
Denna modell tillverkas inte längre. Den mäter 39mm och är 15 mm tjock. Mycket solid länk med skruvade länkbitar. Safirglas och 100meter. Skruvad krona.
Inte badat med den, så ett trycktest kan vara aktuellt om man vill ha den i vatten. Klockan är knappt använd och därför inte heller servad. Går perfekt den tid jag mätt.

Alla länkbitar finns med. Kommer med box, instruktionsbok, samt ostämplat cert. Modellen tillverkades ca 2000-2005.
Otrolig klocka för pengarna. KS pris 9.900:-Nu 8.900 :- Nu 8.500:- inkl rekad frakt. (Modellen kostade runt 30k när den tillverkades tidigt 2000. ) FAST PRIS
Ev byte BM Riviera Chrono
Finns i GBG. Ingen retur. Skicka PM för mer bilder. Tack KS för annonsplats.

MVh Martin
IMG_3291.png


BM1.jpg
BM2.jpg
BM3.jpg
BM4.jpg
BM5.jpg
IMG_3291.png
 
Senast ändrad:
Topp