• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF-auktion från HBG-GTG:n

jabla

Sarlacc
Som många av er säkert vet hade vi en GTG på Helsingborgs Bryggeri igår.
Nu har ni chancen att göra en insats för barncacerfonden och samtidigt bli ägare till den här fina kepsen som bryggeriet generöst skänkte till vår auktion.
Den är dessutom Approved by AFFE. :)

WP_20160717_004.jpg


Vi startar auktionen på normalpriset för kepan 149:- och avslutar auktionen måndag 18/7 kl 23:59.
Lycka till!

För att göra det här lite klockrelaterat kommer en bild på delar av klockhögen. :)

IMAG1806.jpg


https://klocksnack.se/threads/livetråd-helsingborg-gtg-okänd-plats.57471/

www.oxhallen.se
 

jabla

Sarlacc
BCF-auktioner borde vara klistrade på sidan 1 tills tiden gått ut.

Femhundra är senaste men förhoppningsvis inte sista budet.
 

jabla

Sarlacc
En dryg timme kvar och jag slänger med den här läckra öppnaren också om någon bjuder över 600:- :)

WP_20160718_010.jpg
 

Jörgen A

Omega
2-Faktor
Tack tack! Hade hoppats på lite budkrig på slutet så vi kunde få in lite mer pengar till BCF. Det är ju till en väldigt god och viktig sak så jag dubblar mitt eget bud och slänger in en tusenlapp. Missade dock att lägga till HBG-bryggeri" i min insättning men det går förhoppningsvis bra ändå. :)

KS_gåva.jpg
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Tack tack! Hade hoppats på lite budkrig på slutet så vi kunde få in lite mer pengar till BCF. Det är ju till en väldigt god och viktig sak så jag dubblar mitt eget bud och slänger in en tusenlapp. Missade dock att lägga till HBG-bryggeri" i min insättning men det går förhoppningsvis bra ändå. :)

KS_gåva.jpg
Riktigt generöst gjort och en värdigt avslut av den trevliga gtg'n vi hade i lördags:)
 

jabla

Sarlacc
Tack tack! Hade hoppats på lite budkrig på slutet så vi kunde få in lite mer pengar till BCF. Det är ju till en väldigt god och viktig sak så jag dubblar mitt eget bud och slänger in en tusenlapp. Missade dock att lägga till HBG-bryggeri" i min insättning men det går förhoppningsvis bra ändå. :)

KS_gåva.jpg

Stort tack för ditt generösa bidrag, skall meddela bryggeriet detta i morron när jag är där.
Postar i morron och önskar dig en trevlig sommar, om du har vägarna förbi bjuder jag på en ölprovarbricka. :)
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Tack tack! Hade hoppats på lite budkrig på slutet så vi kunde få in lite mer pengar till BCF. Det är ju till en väldigt god och viktig sak så jag dubblar mitt eget bud och slänger in en tusenlapp. Missade dock att lägga till HBG-bryggeri" i min insättning men det går förhoppningsvis bra ändå. :)

KS_gåva.jpg
Grymt bra :)
 
Topp