• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF auktion.. Har du alltid velat starta FREDAGSTRÅDEN? Nu har du chansen!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tänkte köra ett försök att dra in en slant till Barncancerfonden genom att auktionera ut starten av FREDAGSTRÅDEN under Juli månad.
Är ju som ni vet en lat jävel och vägrar gå upp innan den okristliga tiden 08:27 under semestern.. Förra året hade jag ju en vikarie som skötte sig ypperligt men i samråd med @Compiss så beslutade vi att försöka få in en liten slant till BCF.
Man kan bjuda på ett eller flera av datumen och de fredagar som gäller är..
7/7
14/7
21/7
28/7
Auktionen startar nu och bud anges här i tråden med belopp och det datum man vill buda på. Auktionen avslutas om 1 vecka tisdagen den 4/7 23:59. Observera att ALLA datum har samma slutdatum för bud. Därefter skriver jag ett inlägg med vinnande bud och de som lagt buden betalar in summan till BCF och postar bilden på insättningen här i tråden.
FREDAGSTRÅDEN ska startas innan 08:27. Mycket viktigt. Annars blir det anarki. Å jag får 100 SMS och PM..;-)
De som lägger bud och särskilt de som vinner förbinder sig att sköta denna uppgift i FREDAGSTRÅDENS anda.
Alltså ska inte någon FREDAGSTRÅDhatare lägga vinnande bud och sen strunta i att starta ngn tråd... Då lär både jag och Compiss agera. Kraftfullt!!! :)
Så kom igen nu. Se till att uppfylla din dröm!!!
Första.... Andra.........

OBS!!! Samlingsbud på alla datum måste överstiga det samlade värdet på de bud vi fått på de individuella datumen för att vinna. Det är väl fair?....
 
Senast ändrad:
Topp