• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF auktion.. Har du alltid velat starta FREDAGSTRÅDEN? Nu har du chansen!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nog för att jag unnar Höök att vinna auktionen men jag VÄGRAR att acceptera att tävlingen i princip är över innan den börjat?! Kom igen nu!!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag hoppas innerligt att ni kör ngt spel ala Tradera... Ni sitter och väntar till sista minuten för att vara säkra att få in det vinnande budet. Annars är det ju katastrof...:-/

@Pappi VARS ÄR DU?!?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vad händer nu @RicVin ?

Anses budet på 5K ligga på de tre övriga fredagarna, alltså 1666/fredag eller blir det 1250 på de tre fredagarna?

Kanske krånglar till det tankemässigt ....
De 1500 hundra för 14/7 räcker bara om de tillsammans med buden på de andra datumen överstiger 5000:-
Orkar inte räkna ikväll då jag legat i en bubbelpool och druckit öl hela kvällen...;-)
Då tanken är att få in så hög totalsumma som möjligt så borde väl det var mest rätt?!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Man dricker bubbel i bubbelpooooool
Exakt!!! Men min snåla Tennispoolare sa att "öl är bättre då vi ska jobba imorrn".... Idiot!!!
IMG_8638.JPG
 
Topp