• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF auktion Heuer bok

PR1973

Rolex
Pledge Member
Eftersom jag köpt den uppdaterade utgåvan så passar det bra att auktionera ut denna till förmån för BCF :)

P1010385.jpg


En bok om Heuer Autavia alltså. Författare är Richard Crosthwaite och Paul Gavin, kände Heuer experter. Detta är alltså förra utgåvan på ca 175 sidor. Den nya är något uppdaterad med framförallt fler bilder. Hur som så är det här en minst sagt gedigen sammanställning om Heuer Autavia i alla dess former med mycket högkvalitativa bilder. Skicket är väldigt bra, nära på nyskick skulle jag säga.

Auktionen tar slut i morgon kväll kl 21 och utropspris är 100 kr. Avhämtning i Stockholm föredras men givetvis kan jag skicka den, då bekostar vinnaren frakten själv. Kom igen och bjud nu :) (Nypris för den nya utgåvan är ca 2000 kr inkl frakt till Sverige)

Lite smakprov på innehåll
P1010386.jpg


P1010388.jpg
 
Topp