• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF-auktion: Swatch ×2

plattfot

Rolex
Dessa två Swatchklockorna ropade jag hem på Kaplans för något år sedan. Bytte batterier för att sedan lägga dem i en låda där de legat sedan dess. NOS, FULLSET och allt det där. Kronografen har gett upp (och vill minnas att den gick ojämnt från start, så ingen funktionsgaranti) men den något svåravlästa vittavlade tickar på fortfarande. Tror den visar runt åtta på bilden.

949bcce1e5af206030b65e3e17359f03.jpg


01325bdddd35c16d14e253424ad04aab.jpg


77885321ec5564147d283319809003d6.jpg


Kör en Barncancerfondsaukion där slutsumman sätts in på "Klocksnacks 10 kronor in" insamling.

Auktionen avslutas Annandag påsk (alltå nu på måndag) 21.00 och jag postar klockorna så fort kvitto på insättning kan styrkas.

Ta chansen att göra som jag - buda hem dessa 80-tals-produkter för att sedan g (l)ömma dem i en låda med enda skilnaden att du gör det för en god sak.

Glad påsk!
 
Topp