• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF Auktion vintagedinka!

Jooiie

Omega
God afton vänner, känner att det är dags för mig att dra ett strå till stacken också. Funderade på vad jag skulle göra för kul och kom på att jag klickade hem en gammal goding från eBay under mitt år i USA.

Ni bjuder på en vintage Oris av modell Military pointer date. Vet inte mycket om den. 31 mm utan krona, Oris caliber 677 (enligt gammal auktion). Skall enligt förra ägaren även vara servad men är ingenting jag vågar stå för, har inte öppnat upp boetten. Vrider upp utan problem. Härlig liten tuff modell som bara har legat i lådan.

Köparen betalar postens gröna, sedan matchar jag slutpriset. Slutdatum 24/4 16:00.

Ha en riktigt trevlig helg! :)
//JL
IMG_2699.JPG
 

Jooiie

Omega
Riktigt roligt att se detta engagemang, bra kämpat än så länge!
Kör en lördagsbump på denna så får vi se vad vi kan få fram mellan drinkarna den här kvällen. Är du på hugget @Oron? ;)

Skål och ha en fin kväll!
 
Topp