• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF-auktion -> vintagegtg13/5

St Maxime

KS Explorers Club
@PR1973 @theargonaut @Mr Chance

Sånt händer:)

Men bara så att jag vet - har jag köpt ett fodral? Och hur gör jag då med betalning?

Återigen, otroligt trevligt intiativ av er alla! Hoppas åtminstone kunna bidra med lite små grejor till auktionen om det kommer fler tillfällen?
 

PR1973

Rolex
Pledge Member
@PR1973 @theargonaut @Mr Chance

Sånt händer:)

Men bara så att jag vet - har jag köpt ett fodral? Och hur gör jag då med betalning?

Återigen, otroligt trevligt intiativ av er alla! Hoppas åtminstone kunna bidra med lite små grejor till auktionen om det kommer fler tillfällen?

Tyvärr har du inte köpt ett fodral...tidigare budgivare fick det men till samma bud som du lagt så BCF missade inget i alla fall. Beklagar att vi rörde ihop det!
 

St Maxime

KS Explorers Club
Absolut inga problem. Ser i slingan utom som @Lisa bjudit 70 kr och jag 100 kr varför jag är lite förbryllad, men så länge inte BCF blir lidande så det givetvis hur lugnt som helst.

Jag donerar 30 kr extra nästa jag skickar pengar just in case :)
 
Senast ändrad:
D

Deleted member 14209

Guest
Ok. Ser i slingan utom som @Lisa bjudit 70 kr och jag 100 kr varför jag är lite förbryllad, men så länge inte BCF blir lidande så är det lugnt.
Jag donerar 30 kr extra nästa jag skickar pengar just in case :)

Även jag hade missat att någon budat högre på fodralet! 100 kr har gått till BCF eftersom jag betalade 100 kr jämt när jag swishade till @Mr Chance
 

Mr Chance

Kalmar

Mr Chance

Kalmar
Dåså, då är snart alla bidrag inne och när det är klart kommer jag föra över 17605 kr (efter justeringar) till BCF från mögelvännerna på KS! Det tycker jag är värt applåder och visslingar! Tack som fan alla som var med och bidrog! :heart:
 
Topp