• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF lådöppning.

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Efter att China startat auktionen på en klocka till förmån för BCF, ropade jag efter en hård men ärlig fight med både Denke och Af Sjodahl hem klockan som dök upp med posten idag.

En låda...
jy44DCc.jpg

En lite mindre låda..
m1CtRpJ.jpg

Nu närmar vi oss...
3MmOQdR.jpg

En Sea-Gull Dykare D310 Cal 2130
UvRE6Ax.jpg

En riktigt robust känsla måste jag säga.....över förväntan
HZkZpoG.jpg

Och efter att länken justerats lite så sitter den riktigt bra. :)
ziaCOey.jpg


Och en extra bra känsla sprider sig i kroppen när man vet att hela summan för auktionen går oavkortat till klocksnacks insamling till Barncancerfonden :)

Tack China!

/ MB
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Härligt Omen ;), ingen skam att förlora mot en värdig vinnare! Blir glad av att det finns människor som du som stöder detta ändamål. För detta är ingen tävling på vem som kan betala mest, här räknas varenda krona. Dom enda vinnarna blir BCF OCH DET ÄR DET SOM RÄKNAS. Jag har personliga erfarenheter av denna hemska sjukdom så jag delar gladeligen med mig av mina pengar .

Jaja...klockan som du vann ser för övrigt jävligt nice ut! Stort GRATTIS till din nya klocka Omen!

Och tillslut vill jag avsluta med orden, FUCK CANCER:arghh:!
 

bartoldous

Cartier
Håller med,alldeles för många går bort i cancer som är en djävla sjukdom och tror nog att det inte finns någon som är oberörd.
En fin gest av dig och grattis till ett fint ur.
 
Topp