• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Beads of rice

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stämmer!! Precis som @UncleBear visat tidigare i tråden så har de en länk som passar toppenbra på Seiko PADIn.
IMG_4989.JPG

IMG_5285.JPG

Japp! Passar perfekt!

IMG_8857.JPG
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag mailade precis Yobokies om hans BoR länk till SRP77x (jag antar att det är den du har satt på din Padi?) och an säger att den inte passar. Pratar vi om olika armband eller vem har rätt/fel?

Skumt. Min BoR från Yobokies sitter på min Padi as we speak.

Ni kanske har missförstått varandra?
 

Plums82

Omega
Skumt. Min BoR från Yobokies sitter på min Padi as we speak.

Ni kanske har missförstått varandra?

Kanske, han skrev att de inte har samma end-link. Nu frågade jag i och för sig om Blue Lagoon turtle (SRPB11) som jag antog var samma som Padi (fast där kanske jag har fel?).
 

Plums82

Omega
Ok, då slår jag tilloavsett vad Mr. Yobokies säger. Tack för vägledningen @Denke och @Molle . Körde du förresten på Yobokies egna clasp, och hur fungerar den i så fall?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

KJS79

Cartier
2-Faktor
09A75D5A-D527-4A1B-821B-6D80EE3FD537-2680-000002E20A4D7A8F.jpeg
Watchgecko har nån variant som de kallar "solid mesh". Kan det vara nåt? Inte riktigt några riskorn kanske men ändå åt det hållet.
 

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
IMG_1409.JPG
Har också fått upp ögonen för BOR länkar efter att jag lyckades hitta en till min Pie Pan.
Funkar både på vintage och nytt:)
 

Bilagor

  • IMG_1410.JPG
    IMG_1410.JPG
    144.3 KB · Visningar: 16

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Topp