• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Beastie

OlofB

Breitling
Jag köpte min första klocka på Klocksnack av Beastie, en mycket Good Guy. Kommunikationen innan köpet var mycket bra.
Vi gjorde upp affären i Halmstad och allt var 100%. Önskar att alla klockaffärer gick så här smidigt.
 

Carlton

Cartier
Sålde en klocka till Beastie där han betalade i förväg. Snabb smidig och trygg affär. Vill gärna göra affär med Beastie igen i framtiden som både köpare och säljare. 110% goodguy
 

Josef B

Bestraffaren
Affären tog 2 minuter från att beställningen skickats till att fått betalningen via swish. Raketsnabbt! Goodguy!
 

Lage

Omega
Jag har köpt av Beastie och har bara gott att säga: snabba och seriösa svar på pm och mycket snabb leverans. Tack för en smidig affär!
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Köpte tjusig klocklåda till bra pris, kom i det bäst inslagna paketet någonsin. Trevlig & smidig. Will shop again. Good guy!
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Sålde nyss en klocka i 40tkr-klassen till Beastie. Extremt smidig affär! Vi träffades F2F och betalningen gjordes via swish. Skulle inte tveka på att göra affärer igen. Rekommenderas varmt!
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Köpt en GMT II'a utav Beastie f2f hemma hos honom. Han skickade alla bilder jag efterfrågade och svarade på samtliga frågor jag hade. Efter en trevlig pratstund så bytte klockan ägare. Jag är mycket nöjd med affären och han är definitivt en goodguy!
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Köpt ett par böcker och ett band för en mindre summa.
Allting fungerade dock klockrent (pun intended, så klart)! Ställde upp på att mötas upp på mer central plats, trots att det innebar extra besvär för egen del.

Strålande exempel på en Goodguy!
 
Topp