• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Beater bonanza! Seiko, Orient, Citizen, G-shock!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
#ALLT SÅLT#

Blir alltmer irriterad när jag öppnar klocklådan och det ligger en massa cheapies där som jag aldrig använder. Så, nu åker de!

Från vänster till höger:



1) #SÅLD# Orient, dressare i nån sorts roséguld. Automat, inget fancy pancy men trevlig. 40mm med 20 mm mellan hornen. Crocopräglat originalband. Extremt sparsamt använd. Ny från i somras.

(riktigt crappy bild...)



Pris: 600 pix. #SÅLD#


2) #SÅLD# Citizen dykare, vet ingenting mer än att det härligt blå armbandet är nytt (ej original Citizen). Ett använt nato kommer också med.. 40mm case och 20mm mellan hornen.



Pris: 700 pix #SÅLD#


3) #SÅLD# Citizen, nån sorts lite retro/militärvariant. Snygg och proper på original läderband. 40mm och 20mm mellan hornen.



Pris: 750 pix #SÅLD#


4) Seiko SKX031, klassiker! Kommer på 22mm nato. #SÅLD#



Pris: 1000 pix #SÅLD#


5) #SÅLD# Casio g-shock. Nån sorts limiterad variant från märket Blow med inverterad tavla. Cool helt enkel, den heter ju Blow!. Box finns.



Pris: 650 pix #SÅLD#

Generellt: box etc finns bara till g-shocken. Alla klockor funkar som de ska. Alla klockor är fina. Enstaka bruksswirlies, men inga dings eller repor. De är knappt använda.Priserna är huggna i sten (även om man kan få tag på nån billigare från nån asiatisk sajt, jag har inte kollat). Man kan alltså inte pruta. Jag är torsdagsgrinig. Frakt tillkommer. F2f är möjligt.

Ja, bilderna är fula.

Och ja, jag kan byta mot nåt. Om det är vintage. Kanske.
 
Topp