• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Beater för 1-4 tusen, Tips?

Edin

Panerai
Måste slå ett slag för Marathon Gsar. Tål ta mig tusan allt och är en riktig toolwatch till designen.

1198146d1377196463-bnib-marathon-gsar-2013-contract-p1050005.jpg


Passar mycket bra på Nato med.
 

incmo

Omega
ny här men inte ny på nätet, trevligt att se att samma gamla "gnäll" finns överallt...väntar på att hitta någon trevlig seiko typ 6309-7040 eller en squale...trevliga klockor, och under tiden kanske man ska köra en olma? och få pengar över till några pilsner :) en från pantbanken och en annan från world wide web...700kr och 900kr, inte förstår jag hur man laddar upp bilder, bara felmedelande men men
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
ny här men inte ny på nätet, trevligt att se att samma gamla "gnäll" finns överallt...väntar på att hitta någon trevlig seiko typ 6309-7040 eller en squale...trevliga klockor, och under tiden kanske man ska köra en olma? och få pengar över till några pilsner :) en från pantbanken och en annan från world wide web...700kr och 900kr, inte förstår jag hur man laddar upp bilder, bara felmedelande men men

ELLER så köper man en skx007 så länge och säljer den för i princip samma pris när man hittat en 6309-7040.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Valfri Orient i mako-serien. Finns i ett gäng olika utföranden.
Orient M-force är ett annat alternativ. Bättre urverk och safirglas men dyrare än mako och stora som f-n (46 - 48 mm).
 
Topp