• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Begränsad tid i Stockholm. Vart går jag?

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Hade du svart/vit klänning så var du, jag och @leben där samtidigt vid 10:30.
Alla typ ovetande om varandra :D

Visst var det jag. Lustigt. Jag tyckte att jag kände en störning i kraften. Universums entropi rubbades en kort stund. Men nu är allt som vanligt igen. Bortsett från att jag har en Tudor.
Haha ghostGTG va de ja! Ibland känner man "störningar i kraften" utan att säga något. Har många kunder med roliga dinkor men kommenterar inte alltid på dem om läge inte finns.

En äldre man hade två stycken DJ II:eek:r. En vit på ena handleden och en blå på andra. Lustiga klockisar finns det!
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
image.jpg
Teaser.

Trevligt! Vi ser fram emot paketöppningen! ;)
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Om @leben går iklädd speedos överallt skulle folk distraheras och inte lägga märke till vilken utsökt klockan han bär på armen för dagen. Så det är klart han måste ha på sig vanliga kläder emellanåt ;)
Jag noterade att någon satt vid disken och sa "klocksnack" på bred stockholmska. Med tanke på att jag var i en klockaffär reagerade jag dock inte mer än jag skulle gjort om jag hört någon säga "funbeat" eller "jogg.se" på startlinjen på ett lopp. Om detta var den ena av @leben och @Niklas, vem var då den andra? Och @MaziK, jag är en färsking. Jag hade inte känt igen @leben ens om han hade speedos. Men jag hade nog undrar vem f-n det var som sprang rumt i speedos i en klockaffär. Och hur han kunde bli insläppt i en sån där säkerhetsdörr.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Jag noterade att någon satt vid disken och sa "klocksnack" på bred stockholmska. Med tanke på att jag var i en klockaffär reagerade jag dock inte mer än jag skulle gjort om jag hört någon säga "funbeat" eller "jogg.se" på startlinjen på ett lopp. Om detta var den ena av @leben och @Niklas, vem var då den andra? Och @MaziK, jag är en färsking. Jag hade inte känt igen @leben ens om han hade speedos. Men jag hade nog undrar vem f-n det var som sprang rumt i speedos i en klockaffär. Och hur han kunde bli insläppt i en sån där säkerhetsdörr.
Han klär ut sig till dörr-reparatör !
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Jag noterade att någon satt vid disken och sa "klocksnack" på bred stockholmska. Med tanke på att jag var i en klockaffär reagerade jag dock inte mer än jag skulle gjort om jag hört någon säga "funbeat" eller "jogg.se" på startlinjen på ett lopp. Om detta var den ena av @leben och @Niklas, vem var då den andra? Och @MaziK, jag är en färsking. Jag hade inte känt igen @leben ens om han hade speedos. Men jag hade nog undrar vem f-n det var som sprang rumt i speedos i en klockaffär. Och hur han kunde bli insläppt i en sån där säkerhetsdörr.

Haha. Det var jag som satt vid disken och sa klocksnack :D
Leben satt tydligen bakom mig och väntade på sin tur. Dock utan speedos ;)
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Hähä :woot:

@leben kanske går klädd som en vanlig man ibland utan Speedos. :D

Jag noterade att någon satt vid disken och sa "klocksnack" på bred stockholmska. Med tanke på att jag var i en klockaffär reagerade jag dock inte mer än jag skulle gjort om jag hört någon säga "funbeat" eller "jogg.se" på startlinjen på ett lopp. Om detta var den ena av @leben och @Niklas, vem var då den andra? Och @MaziK, jag är en färsking. Jag hade inte känt igen @leben ens om han hade speedos. Men jag hade nog undrar vem f-n det var som sprang rumt i speedos i en klockaffär. Och hur han kunde bli insläppt i en sån där säkerhetsdörr.
 

JohnDoe

Rolex
Dags för KS-pins. Eller bara harkla fram ett *klocksnack*** lite diskret och låtsas som de regnar om ingen kommer och hälsar :hilarious:
De måste vara stora och neongröna. En pytteliten pin skulle iaf jag missa. Vad sägs om en sån där "dating-tamagochi" som fanns för 20 år sedan? Appar i all ära men det plingar så mycket från telefonen så det ignoreras iaf. Skulle ju funka bättre om alla på ks har en applewatch men det är nog lite svårsålt.
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
De måste vara stora och neongröna. En pytteliten pin skulle iaf jag missa. Vad sägs om en sån där "dating-tamagochi" som fanns för 20 år sedan? Appar i all ära men det plingar så mycket från telefonen så det ignoreras iaf. Skulle ju funka bättre om alla på ks har en applewatch men det är nog lite svårsålt.
Eller hur! En KS app med location service för att se vart medlemmar finns i närheten blir liksom inte bra. Skön rånrisk på den också! Dessutom är du en av de få som kan rocka AW och dinka samtidigt :cigar:

Citerar en god vän:
"Mobiltelefonen visar tiden - klockan visar mannen"
 
Topp