• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Behöver hjälp ang seikoklocka från ca 1957

Lilltosen

Breitling
Hej
Är ny här o behöver hjälp med min gamle mors konfirmationsklocka från ca 1957. Hon vill ge den till minsta barnbarnet på 3 år för att leka med! Jag håller inte med henne. Vill först veta om den ev kan va värld nått eller om någon samlar på denna typ är intresserad. Dessa görs inte mer o tycker synd om en 3 åring har sönder den!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    77.2 KB · Visningar: 78

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hej
Är ny här o behöver hjälp med min gamle mors konfirmationsklocka från ca 1957. Hon vill ge den till minsta barnbarnet på 3 år för att leka med! Jag håller inte med henne. Vill först veta om den ev kan va värld nått eller om någon samlar på denna typ är intresserad. Dessa görs inte mer o tycker synd om en 3 åring har sönder den!
Bild och/eller beteckning vore bra att veta till en början. Välkommen!
 

Macklin

Cartier
Varför inte vänta tio år och ge henne den i konfirmationspresent? Eller som gåva vid någon annan milstolpe som student eller dylikt.
Trist att låta något som har hållit sig fint så länge slitas av ett barn som inte begriper bättre.
 
Topp