Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Behöver hjälp med julpynt av min "Dweller"... DONE!

Diskussion i 'Diskussion' startad av RicVin, 23 december 2012.

1. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Tänkte hedra julen (och Denke) med att slänga på ett Nato på min Sea Dweller.Inte ett helsvart dock utan ett Bond Nato..
    Men jag får inte av länken?!? Är det ngt special knep eller verktyg som behövs? Eller är det helt enkelt så att dessa mästerverk bland klockor är byggda med sån jävla precision att det bara är överjävligt svårt att få bort länken?
    God Jul mina vänner!

2. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Re: Behöver hjälp med julpynt av min "Dweller"...

Bra initiativ! Den har väl lug holes?

3. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Re: Behöver hjälp med julpynt av min "Dweller"...

Nej för faan! Jag är ingen sån där "ruinromantiker"! Här är det släta fina boetter och safirglas som gäller. Fast när det kommer till bandbyten så fattar jag vitsen med hål i luggarna... :roll:

Mårtenssons ur Brookfield