Laddar...
Klockor och Urmakeri hos Klockmaster-Stockholm

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Behöver inte klockan och använder den inte - men saknar den ändå (Casio)

Diskussion i 'Kobra Kai' startad av Joshua3, 29 augusti 2016.

1. Joshua3
    Trådstartare

Joshua3 Friends of KS

I-lands problem troligen, men...

Sålde denna Casio klocka (och den klassiska Casio F91-W) i somras för att finansiera Seiko Padin, men nu saknar jag den men inser

- Behövde den inte
    - Använde den inte
    - Var egentligen för liten för mig

Men, ack så cool och måste ha..

Har ni också sånna klockor? och vad är ert tips, ska jag köpa en igen, inga större summor egentligen att hitta på ebay nytillverkad. Eller ska jag bara låta minnena fade away och inse att det är 2016, inte 1985

tmp_1429-IMG_20160708_070647-380699850.jpg 5839590_f520.jpg

Joakim gillar detta.
  2. Fido1

Fido1 Friends of KS

Från:
    Täby
    Blir det inte som att möta sin barndomsidol och inse att han/hon inte alls är som på idolbilden föe riden har gått framåt? Bättre att vårda minnet av hur man minns det än uppleva och bli besviken :)

Joshua3 gillar detta.
  3. klockodile

klockodile Friends of KS

Från:
    Gbg
    Köp inte. Tror att den bara kommer kännas plastig.
    Jag har försökt få kontakt med mina gamla favoriter men designen har inte känts ok efter ett tag.

Joshua3 gillar detta.