Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Behöver lite hjälp kring detta fix

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av MarHel, 7 april 2016.

1. MarHel
    Trådstartare

MarHel Torpare

Gokväll har fixare!
    Hoppas jag postar detta rätt då jag är ny på KS och inte har tillgång att göra nya trådar i alla ämnen. Men hit hitta jag och era råd och tips söker jag.

Hur och var kan jag hitta en baksida till bättre pris samt vad kan jag göra för minska kostnaderna för dessa reparationer (?)

Klockan fungerar men behöver en skjuss.
    Den kan säljas till någon som vill ha den till renoveringsprojekt alternativ ge den hel o ren till mamma för och göra henne jätteglad.

Läget ligger till som så att jag har hittat en gammal Raymond Weil klocka som min kära mor var nära på och slänga.

Klockan saknar baksidan vilket jag inte hittar. Har lämnat in klockan på en "undersökning".

Denna "undersökning/service" resulterade i att

"Fästning" utav uret måste göras till priset utav 350:-
    Rengöring utav klockan 350:-
    Nytt batteri 350:-
    Samt ny baksida kan beställas för 2350:-

Det skulle bli en slutkostnad på 4300:-

Önskar er alla i detta forum en fortsatt trevlig kväll samt en fantastisk helg! :):)

Såhär ser klockan ut:

Bifogade filer:

2. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
  3. Exxet

Exxet Borgare