• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Behöver råd! Speedy, Rolex GMT eller Sub

BME

Cartier
Personlig smak. GMT 1675 Root Beer. Om inte Root Beer så en vanlig 1675 GMT med svart vridring/insert om det fanns då. Speedy - skulle välja bort klassikern och gå på en 3573.50 så att jag kan se det rodiumpläterade verket när jag vill och få 50m för att klara bad (jämför badtråd)? Suben kommer sist i kön. Härligt val - lycka till!

3573.50!
Tål blöta kvällar och ett dopp i poolen efter empiriska studier kan jag garantera detta :)
3573.JPG
 

isbjörn

Panerai
Älskar Speedys men den är minst sommarklocka av de tre. Gå på GMT först. Och låt de andra komma såsmåningom. ...

skickat via mobilen och Tapatalk
 

OBRKV

Cartier
Vill tacka samtliga för goda råd och idéer. Har definitivt fått lite andra sätt att tänka och se på saken. Ska fundera lite så får vi se vad som händer! :)
 

inox

Cartier
Jag skulle resonera som Aboynamedsue, f.ö. trevliga klockval. Blir ju inte direkt fel hur du än gör.
 
Topp