Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Behöver tips inför japanturné!

Diskussion i 'Diskussion' startad av trumpetera, 7 mars 2014.

1. trumpetera
    Trådstartare

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Åker på turné till Japan ett par veckor ( Tokyo, Nagoya, Hiroshima, Nishinomiya, Kobe, Fukuoka, Kanazawa, Kawasaki och Sendai. ), och vore hemskt tacksam för litet klockshoppingtips (gärna gammelseiko), ja, tips på upplevelser generellt också-japanpremiär för en annan!

Icaras och eriksson850 gillar detta.
  2. Isodor

Isodor Partyprinsen från Säffle

Från:
    sthlm
    I nagoya finns det några butiker tex maruimai som har allt
    Från rolex till panna till patek.
    Vintagerolex kan du spotta i en butik som heter Quark som är i närheten. Ofta fina daytonas där typ PN. Rödsubbar osv. Endast rolex.

Annars har jag varit ganska lat att kolla på klockor i Japan även om jag tillbringat mycket tid där. Seiko ger mig inte gåshud..

3. fc2

fc2 Borgare

Finns väl en Hodinkeeartikel om någon ball affär i Tokyo, ska se om jag hittar den.

Annars finns det ett udda lite småballt hängställe i Sendai - Beatles-klubben. Finns i närheten av partygatan och är inte helt enkelt att hitta men du kan ju fråga dig fram.

4. fc2

fc2 Borgare

5. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Det finns en tråd om tokyo med massvis av tips. Sök!

trumpetera gillar detta.
  6. trumpetera
    Trådstartare

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Stort tack! Vilken häftig stad detta är!!!

Mårtenssons ur Brookfield