Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Behöver tips, inspiration och uppmuntran

Diskussion i 'Diskussion' startad av Oddset, 1 januari 2013.

1. Oddset
    Trådstartare

Oddset Borgare

Från:
    Skåne
    Nyårslöftet är att inte spendera mer pengar på klockor. Nästa fix hägrar dock redan, ni vet hur det är, och därför är jag nära att lägga ut min AP RO till försäljning. Frågan är vad man ska köpa istället? Har provat mycket och börjar få slut på inspiration...

Är sugen på en explorer - helst en sen 1016, men 14270 kan också fungera. Har dock I-lands problemet att jag redan sitter på två rollar och är inte tre tråkigt?

Har också funderingar på att för tredje gången ge mig på IWC. Har slutat med flip två ggr (Ingenieur & Pilot Chrono), men tredje gången fungerar det kanske... Isf lutar det år Mark XVI eller Portugese Chono eller 8-days.

Några andra förslag? Måste passa tunna handleder & ha svart urtavla samt kosta mindre än en AP RO...

Shit vilka problem man har ;)

Då jag älskar när alla lägger upp bilder så kommer här en kavalkad av några som har fått lämna (kanske visar det också graden av mitt beroende :lol:):

[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

2. Per

Per Björklövens finest

Detta blir aldrig tråkigt. Den va ju iaf svart en gång i tiden. ;)

3. Oddset
    Trådstartare

Oddset Borgare

Från:
    Skåne
    Weak spot...var köper jag den? :p

4. Per

Per Björklövens finest

5. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Jag har själv inga stora handleder men var väldigt sugen på en IWC ingenieur för ett par år sedan. När jag provat live var den dock både för stor och hög för mig. Nu har de fattat vad som gäller och lanserar en Inge i 40mm som bara är 10mm tjock och jag är klart intresserad.

http://www.monochrome.nl/new-iwc-ingeni ... sihh-2013/

Bifogade filer:

Mårtenssons ur Brookfield