• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Behöver tips på armband till denna :)

DB15

Panerai
Pledge Member
Hej! Bjöd hem denna på tradera, vet dock inte vilken typ av armband jag ska sätta på så jag behöver tips :) Just nu sitter det ett nato som jag hade liggandes hemma men vad skulle ni välja :) Syns inte på bilden men ringen är blå.

image.jpg


(Sorry för den usla kvalitén på bild)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hej! Bjöd hem denna på tradera, vet dock inte vilken typ av armband jag ska sätta på så jag behöver tips :) Just nu sitter det ett nato som jag hade liggandes hemma men vad skulle ni välja :) Syns inte på bilden men ringen är blå.

image.jpg


(Sorry för den usla kvalitén på bild)

Grattis, men förtjänar väl lite bättre bilder :)

Alltid länk om det går! Har eventuellt några liggandes. Hur ser luggarna ut underifrån, och vad är det för lugbredd? Dra iväg ett PM om du är intresserad.
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Tack för tipsen, köpte ett svart silikonband får se hur de blir, kanske blir ett tropic sen. Tips på vart man kan köpa en billig sådan?
 
Topp