Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Behöver värderingshjälp! Burrberry stainless steel chrono

Diskussion i 'Diskussion' startad av Bottega, 26 januari 2015.

1. Bottega
    Trådstartare

Bottega Bonde

Från:
    Stockholm
    Lite lurigt ur, fick den utav min pappa för två-tre år sedan men nu när vi inte har kontakt samt att jag inte har använt den på över ett år så är det läge att bli av med den. Kvarts ur, 42mm.

Box och alla papper som fanns i boxen samt cert. Har försökt byta bort den flera gånger men ingen verkar vilja nappa.

Äger ingen bra kamera, men den ser ut såhär: http://imgur.com/a/Ir8yn
    samt pressbild: http://images.bloomingdales.com/is/...&resMode=sharp2&op_usm=0.7,1.0,0.5,0&fmt=jpeg

Tack!

2. tissoter

tissoter Biskop

Från:
    Rolexfabriken
  3. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    En lax kanske 1,5...

ScubaKing gillar detta.
  4. tissoter

tissoter Biskop

Från:
    Rolexfabriken
    Kör den på tradera med minst 1,500 i reservationspris och se vad marknaden vill erbjuda?

5. ScubaKing

ScubaKing Biskop

Du får kanske en lax för den om du har tur skulle jag gissa. Sälj den på Tradera, tror blocket blir svårt.

6. tissoter

tissoter Biskop

Från:
    Rolexfabriken
    Bottega, kan vi få reda på modellen så kan vi nog ge lite tips på värdet.

7. Bottega
    Trådstartare

Bottega Bonde

Från:
    Stockholm
    Hallå, ursäkta sena svaret. Jag misstänker att det är en 43mm BU2303 efter lite googling. Men jag misstänker att den inte är värd så mycket. Tror pappa gav 699 euro, låter rätt rimlig värdeminskning. Vill egentligen byta bort den. Seiko 007 kanske? :)

8. tissoter

tissoter Biskop

Från:
    Rolexfabriken
    Sälja din och köpa den här kanske http://www.klocksnack.se/threads/seiko-snda65.34450/ som jag såg låg ute nu!

9. Wantmore

Wantmore Torpare

Från:
    Sundets Pärla
    Hej ,

Vad vill du ha för klockan ?
    Vad är det för Water resistant på den ?

Med vänlig hälsning

10. Criss Cross

Criss Cross Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Dyra nya men dåligt andrahandsvärde är väl vad den har gemensamt med andra s k parfymklockor som GANT, BOSS, m fl. Med tanke på nypriset och att Burburry är ett dyrt klädmärke kanske du kan kräma ut mer än 1-2.000 kr tycker jag. Prova annonspris på 2.5-3000 kr och skriv in "Michael Kors" i annonstexten så kanske du hittar någon sucker :)

Mårtenssons ur Brookfield