Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Belic

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Belic, 7 november 2013.

1. Belic
    Trådstartare

Belic Stadsbo

Ja då var det dags för mig att göra entré! Skriv gärna en kort rad om ni har gjort affärer med mig :)

2. Razamanaz

Razamanaz Bonde

Från:
    Estocolmo
    Då jag tog oskulden från Belic ska jag väl även skriva några väl valda ord i denna tråd. Eller så nöjer jag mig med att berätta att jag köpte en Omega Seamaster Aqua Terra Chrono av herrn i fråga. Superbt bemötande, tålamod med frågor och själva överlämnandet. En mycket smidig affär med en mycket trevlig man. 100 % goodguy.

Belic gillar detta.
  3. Perpetual

Perpetual Stadsbo

Från:
    Stockholm/Uppsala
    Mkt trevlig herre att göra affär med. Handlar gärna med dig igen. 100% goodguy :)

Belic gillar detta.
  4. surge

surge Torpare

Veldig hyggelig kar og problem-free handel med Belic. +1 :)

Belic gillar detta.
  5. mlundstrom

mlundstrom Stadsbo

Bra kille, köpte skor av mannen!

Belic gillar detta.
  6. rekacj

rekacj Bonde

Köpte lite ps4 spel av belic.

Hemleverans ingick, mycket trevligt!

100% goodguy :)

Belic gillar detta.
  7. osc10

osc10 Borgare

Från:
    Norr
    Har handlar klocka av belic som skötte affären på ett mycket snyggt sätt! Hoppas på fler affärer med belic i framtiden...

Belic gillar detta.
  8. mjian

mjian Bonde

Man får tacka för ett otroligt snabbt och smidigt avslut på gummit! Mycket trevlig säljare som tog sig tid med att svara på noob frågor :) rekommenderas!

Belic gillar detta.
  9. gurta_g

gurta_g Stadsbo

Från:
    Linköping
    Trevlig och pålitlig kille! Köpte en Gmt C f2f av belic, inga konstigheter. Solklar goodguy :)

Belic gillar detta.
  10. Uffe

Uffe Biskop

Ett sant nöje att göra affär med hedersmannen Belic! Trevligare, smidigare får man fan leta efter. Jag är uppriktigt glad för att jag har sålt en av mina finaste klockor någonsin till just honom. Det här är en man att lita på till hundra procent.

Belic gillar detta.