• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Belic

Belic

Cartier
Ja då var det dags för mig att göra entré! Skriv gärna en kort rad om ni har gjort affärer med mig :)
 
Då jag tog oskulden från Belic ska jag väl även skriva några väl valda ord i denna tråd. Eller så nöjer jag mig med att berätta att jag köpte en Omega Seamaster Aqua Terra Chrono av herrn i fråga. Superbt bemötande, tålamod med frågor och själva överlämnandet. En mycket smidig affär med en mycket trevlig man. 100 % goodguy.
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Har handlar klocka av belic som skötte affären på ett mycket snyggt sätt! Hoppas på fler affärer med belic i framtiden...
 

mjian

Omega
Man får tacka för ett otroligt snabbt och smidigt avslut på gummit! Mycket trevlig säljare som tog sig tid med att svara på noob frågor :) rekommenderas!
 
Ett sant nöje att göra affär med hedersmannen Belic! Trevligare, smidigare får man fan leta efter. Jag är uppriktigt glad för att jag har sålt en av mina finaste klockor någonsin till just honom. Det här är en man att lita på till hundra procent.
 
Topp