• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Bell & Ross BR 02-92

vekktah

Cartier
Älskar den här och kommer nog ångra mig, men men...
Komplett, med två band, verktyg och fetingboxen.
Garanti kvar till feb 2014. Papper på justering/kontroll hos b&r i iår.
Snyggaste tavlan, finns ej längre hos B & R med den boetten. En riktig looker, och en ovanlig klocka. Utöver nagges har jag inte sett någon säljas i sverige sen jag började med klockor.

AD i Sthlm är Fredmans ur där jag fått kanonservice. Gummit inhandlat där i sommar. Jag har burit klockan totalt kanske en månad.

ysutenub.jpg

8e9aseja.jpg

guzyzu5y.jpg

u6aqudu4.jpg

dy2ugasy.jpg

eda5epa8.jpg

ujygyby6.jpg




Begär 16k, strax under vad jag själv betalt.
Frågor helst via pm eller i tråden.
Finns i Sthlm och har lite små dings och märken om man kollar noga. Kan visas upp i city eller söder. Är du en person som letar hairlines på toolklockor är den inte för dig.
F2F eller skickas.
Har gott om referenser.

Prut slipper jag helst, och inga byten den här gången. (Enda som är intr är svart rolex Explorer ll, gamla modellen)

Tack för titten!
 

vekktah

Cartier
På förekommen anledning alltså, om någon trodde den är sliten så är det inte så. Den upplevs som "ny" när man ser den på armen. Men kollar man nära ser man små märken efter normalt användade. Kan gärna skicka mer bilder eller mötas upp i sthlm över en kaffe.
 

vekktah

Cartier
Ok, efter lite nya infall om hur det skall se ut i klocklådan så gör jag ett nytt försök att släppa den här. (det tar emot)
drar av en lax vid smidig affär. Fixar självklart mer och bättre bilder vid fråga, eller visar upp över en kaffe i sthlm city dagtid.

Byten kan vara intressant, har lite olika uppdrad att hitta klockor åt vänner. Hit me.
 

vekktah

Cartier
Ingen som vill se hård ut i jul?
Ingen prisbump kommer men sätter 10% till välgörenhet vid affär.
Byten fortfarande intressanta. (inga skumma mikrotillverkare, men oris, sinn, omega, vissa longines och breitling är intressant) Även rolex såklart.
 
Topp