Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Bell&Ross Type mariner PRO samt Sinns länk?>>

Diskussion i 'Diskussion' startad av Chuck, 9 november 2015.

1. Chuck
    Trådstartare

Chuck Friends of KS

Storkund showade sin klocka idag och visade sig vara en riktigt cool BR dykarquartz. Fick klämma lite och den kändes rejäl, framför allt länken som såg ut komma från Sinn.

Vem äger egentligen designen på länken? Ogillar egentligen att länkar "lånas" höger vänster.

Oavsett så var klockan cool eller vad tycker ni boys&girls? image.jpeg image.jpg image.jpeg image.jpeg

Cheers mates

Biohazard, Greven och Simpatico gillar detta.
  2. Moorflax

Moorflax Friends of KS

Från:
    Norberg
    Länk lånad av Sinn och mercedesvisare från Rolex. Men det behöver väl inte vara fel? Inget jag går igång på stenhårt men ändå snygg.

Chuck gillar detta.
  3. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Beror lite på hur man ser det.

"Bell & Ross's first watches were virtual re-issues of Sinn models and carried the Bell & Ross logo as well as Sinn's. The partnership ended in 2002."

Chuck och Moorflax gillar detta.
  4. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Köpte förövrigt en Type Marine för ett tag sedan, den va cool men inget jag fastnade för så den fick vandra vidare ganska snabbt.

Greven och Chuck gillar detta.
  5. Chuck
    Trådstartare

Chuck Friends of KS

Tack det förklarade en del, ska läsa på lite nu om BR

6. Greven

Greven Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag noterade faktiskt att du införskaffade en Type Marine. Tyckte också att den såg trevlig ut på bild, har inte sett den i verkligheten. Vad gjorde att den fick vandra vidare om jag får fråga?

7. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Äh mest för att jag har en in, en ut policy och den klickade sämst av dem jag hade för tillfället.

Greven gillar detta.
  8. Rookien

Rookien Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Gillar den, tim/minut visarna på den svarta tavlan är något överdimensionerade tycker jag.

Mårtenssons ur Brookfield