Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Bensin eller Alifatnafta?

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av christer12, 13 juli 2016.

1. christer12
    Trådstartare

christer12 Bonde

Vad (om något) av nedanstående är bäst för att tvätta boett och urverk?
    image.jpg

2. San15

San15 Bonde

Från:
    Medelpad
  3. tictac62

tictac62 Stadsbo

Från:
    Bästkusten
    Bensin,

4. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Bensin i blodet? Den sortens bensin har jag faktiskt inte testat . Köper dom små i affären. kemisk ren bensin . Är det nån skillnad
    Tvättar alltid efter med isopropanol. Allt utom gånghake och balans. Så gör jag. Ett tips som jag börjat nyttja på sistone är luft på burk. Kanon att blåsa av med. Men tryck inte för hårt på knappen då blir det isbildning på verket. Men blir så veraskande rent överallt. Perfekt att sätta mot juveler och puffa till. En burk kostar 70 :- och räcker till 10 verk eller mer?
    Blås för allt i världen inte på balansfjäderna för då har ni mycket jobb sen :D:rolleyes:

Stroboman, M.M, JohnZ och 1 annan gillar detta.