• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Berätta om ert värsta klockköps minne!

Bruset

Panerai
haha. härligt! det roligaste är kanske att häxorna och gubben givetvis hade rätt från början. bytesrätt och öppet köp är ingen "rättighet" man har som konsument. det kan butiken bjucka på om dom vill vara sjyssta. köpt är så att säga köpt, såvida det inte är fel på varan.
tur att du stod på dig iaf, annars hade vi inte fått den här fantastiska historien berättad för oss..
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Svårslagen historia men tråkigast var väl när jag förklarade för tjerringen hur min flångans nya POs dykarring fungerande och hon provar den.

Då snurrar den åt båda hållen.....
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Fan, lika underhållande varje gång du postar en tråd. Du har aldrig funderat på att starta en Af Sjodhal fan-club? Men lite Af Sjodhal merchandise, Af Sjodhal t-shirts, Af Sjodhal bobel-head och så vidare. Kan lätt finansiera din nästa Rolex. Jag skulle garanterat köpa en affe bobel-head :woot:
 

almeyero

Panerai
Måste säga att det var stort av dig att hålla huvudet kallt, för min del så hade det slutat med ett trippelmord på häxorna och gubbjäveln.
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Fy fan vilken historia, underbart. Där har du material till ett filmmanus, behövs bara en titel typ som en Kaurusmäki-rulle. "Klockan, kunden och Kosken" kanske?
 

Apansson

Torpare
Fan, lika underhållande varje gång du postar en tråd. Du har aldrig funderat på att starta en Af Sjodhal fan-club? Men lite Af Sjodhal merchandise, Af Sjodhal t-shirts, Af Sjodhal bobel-head och så vidare. Kan lätt finansiera din nästa Rolex. Jag skulle garanterat köpa en affe bobel-head :woot:

Jag skulle betala dyra pengar för en affe bobhead som sjöng som affe gör också.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fan, lika underhållande varje gång du postar en tråd. Du har aldrig funderat på att starta en Af Sjodhal fan-club? Men lite Af Sjodhal merchandise, Af Sjodhal t-shirts, Af Sjodhal bobel-head och så vidare. Kan lätt finansiera din nästa Rolex. Jag skulle garanterat köpa en affe bobel-head :woot:



Hahaha...underbaraste jag har hört på länge Mw79 :), detta inlägg skall jag visa för tanten, hon tycker att jag gör bort mig både på KS och insta :D. Jag tackar ödmjukast för dom fina orden Hehe :nailbiting:
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Denna tråd hade jag missat. Man blir stum. Kan något sådant verkligen hända? Du är underbar Affe!
 
Topp