• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

beriling Bentley till salu :-)

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Åker förbi Fagersta på vägen till landstället. Får stanna nästa helg och syna den där dinkan lite. Synd om hon ska slumpa bort den för 4 Lax om den nu är värd minst 50 Lök!!!

Man känner sig alltid välkommen när man rullar igenom samhället på ca 48 sek......

download.jpg
 

cab

Audemars
2-Faktor
Dagens klipp! Skönt att hon även drar den gamla valsen "lätt att fixa men jag orkar inte" därför sänker jag priset 46k!

Finns mycket intelligens befriade människor på FB köp & sälj. Lite humor att kolla det ibland. Folk som ska pruta 5kr på en beggad potta för 20kr..
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
En klocka för 30-50 stannar aldrig, och den har livstidsgaranti, schysta bananer! Men det viktiga med denna annons är att quartzur från och med nu "Tick, tick, tackar" :hilarious:

Det är så mycket humor på allt detta
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jag älskar experten som slänger sista kommentaren, alltid fantastiskt när folk som inte har en aning om saker uttalar sig.

Skönt att veta att en Breitling aldrig går sönder och att det är livstidsgaranti. Jag menar har man ändå betalat hiskeliga 30 TUSEN för en klocka så är det klart att det måste ingå livstidsservice på den...
 
Topp