Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Beroendeframkallande

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jonathan1, 10 december 2013.

1. Jonathan1
    Trådstartare

Jonathan1 Torpare

Från:
    Lund
    Hej!
    Jag har aldrig varit ett fan av forum innan jag hittade detta forum..
    Shit vilket härligt forum! Har inte kunnat gå och lägga i mig i tid sen jag gick med här.. Sitter bara och läser igenom allt!
    Jag äger för tillfället inga klockor som är rankade högt på listan men kommer definitivt att lägga ut en "paketöppning" tråd när jag köper min första.
    Tack för ett härligt forum alla!

/ Jonathan

garfield, Icaras, Tobbe-i-Etuna och 29 andra gillar detta.
  2. SSL

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Kör bara!

Jonathan1 gillar detta.
  3. Donkii

Donkii Catch me if you can!

Från:
    Östersund
    Varmt välkommen till att börja med!

Tycker inte du ska känna någon press över att du inte sitter där med någon dyrgrip! Det finns många här inne som blandar och ger vad gäller klockor. Finns flertalet som sitter med Rolex för 50k men i samma samling har några ryska Vostok ur som pendlar mellan 500-2000kr. För att inte nämna alla dessa Seiko dykare och Orient ur från femhundringen och uppåt.

Vi börjar alla någonstans så jag tycker absolut att du skall lyfta fram den/dem klockor du har idag som du själv inte anser passar in, för det finns som sagt ingen lista. Ganska bra att plocka fram klockorna för då är det också enklare att bistå med någon form av hjälp när det är dags för dig att uppdatera bland klockorna, för då får vi andra ett hum om vad du gillar för typ av klockor osv.

Än en gång, känn dig varmt välkommen och hoppas du också i fortsättningen kommer att trivas!

garfield, Bino, Icaras och 19 andra gillar detta.
  4. wundlander

wundlander Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Väl skrivet Donkii.
    Välkommen!

Jonathan1, Maro och Donkii gillar detta.
  5. JS

JS Friends of KS

Välkommen

Oavsett vad du köper som första klocka, så kommer du flippa den för en dyrare. Som du i sin tur flippar för en dyrare....

Icaras, Jonathan1, Karatekid och 1 annan gillar detta.
  6. 16610

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    Välkommen!
    som ovan nämnde. Brukar gå till så=) Kan hålla med om att KS är beroende framkallande. Borde sitta en varnings text.

Jonathan1 gillar detta.
  7. Omen

Omen Goldmember

Alltid trevligt med påfyllning av nya medlemmar, följa utvecklingen hur den ändrar riktning, smak och framförallt storlek.
    Välkommen in och hoppas du kommer att trivas här, vi ser fram emot din första paketöppning, när den sker spelar ingen roll.:)

Icaras, Jonathan1 och RobertD gillar detta.
  8. Nrobedal

Nrobedal Bonde

Lycka till med letandet, välkommen :)

Jonathan1 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield