• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Besök hos Breguet i NYC

Fabian

Patek
2-Faktor
Om mitt framtida jobb betyder dagligt användande av kostym kommer en breguet att inhandlas. Finare dressur får man leta länge efter.

Fick du inte pilla på Marine date:n eller har du blivit kräsen där borta?
 

Marckus

Panerai
Det är något visst med breguets boettsidor, men det är även något visst med Breguet i sin helhet. Tack för att du delar.
 

SLA017

Panerai
Riktigt spännande butik, plus det finns andra butiker inom krypavstånd. Var där själv och snokade för ett tag sedan, det bästa med den resan var att vi bodde precis runt hörnet från Breguet. Om flickvännen är med så ligger De Beers farligt när så köp klocka först :)
 

fc2

Rolex
Gillar Breguet, dock tycker jag att deras tavlor kan se lite plastiga ut, hur konstigt det än må låta med tanke på att de ofta är i 18 K med silveröverdrag. Sedan ska man komma ihåg att det finns mer tool-inspirerade modeller än de som fotats i denna tråd, såsom Marine och type XX/XXI. Snyggaste modellen som visades i första posten måste nog vara kronografen, även om den är ganska stor.

Håller med tidigare talare om att '10Hz' bara ser kontigt ut på tavlorna, förstör hela klockan om du frågar mig.

Gillar dessa reportagetrådar och gillar att du tar dig tid att besöka ett för Sverige så udda märke som Breguet.
 
Grymt reportage som vanligt JakobZ !!!

giphy.gif
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Bra reportage som vanligt! Mycket intressant! Det vore kul om du kunde hitta en vintage butik med kul klockor att förmedla!
 
Topp