• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Besök hos Rob Engström = veckans höjdpunkt

Henrik A

Omega
Stockholms förmodligen bästa klockbutik har jag (förstås) varit inne och gluttat i några gånger men aldrig handlat. Tills igår!

Först ett superstort TACK till Spencer66!
Sen vill jag tacka kollegan Pappi för noggrann dokumentation av köpet med bilder.
Och sist men inte minst, tack Rob Engström för en kundupplevelse utöver det vanliga. Nu förstår jag vad alla pratar om och jag vet vart jag kommer vända mig nästa gång något klockrelaterat ska inhandlas.

Först lite pappersarbete. Förväntansfull och med darrande hand. Dessutom många fina klockor som distraherade.
01.jpg


Sen utprovning av länken. Snart är den min!
02.jpg


Äntligen hemma efter en lååångsam fredageftermiddag på jobbet. Påsen är ett kapitel för sig...
03.jpg


...med fantastiska detaljer.
04.jpg


Nix, ingen rolle men åtminstone ett ur från samma familj.
05.jpg


Lådan känns dyyyr
06.jpg


Jajjamen, en Black Bay
07.jpg


08.jpg


09.jpg


10.jpg


Det här är en klocka som jag länge har funderat på, tittat i skyltfönster, provat, funderat ännu mer och till slut förverkligat. Jag är inte direkt någon spontanshoppare och jag är rätt säker på att även denna klocka blir en keeper tillsammans med min Speedmaster Pro och Heuer Monza. Klockan känns perfekt i storlek och jag älskar den röda färgen som inte är så vanlig på klockor.

Mer intryck kommer senare...
 
Topp