• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Besök hos S&S

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Tycker inte alls Royal Cap satt stort på dig. Ser mkt bra ut i min bok!
Tack för reportaget! :)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Har varit lite anti S&S ända sedan de sålde trasiga klockor till flygförsvaret. Är dock lite sugen på Royal Capital :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack JakobZ bra reportage som alltid. Men den heter LANDSORT!! Rätta omedelbums!;-)
 

nissehult

Patek
2-Faktor
RCn är väldigt snygg och känns oerhört trevlig. Behöver jag en dressare så är den ett alternativ - även om det är trångt i dressar-segmentet med många som vill in i min låda... ;)
 

wadstroem

Cartier
Deras modell Jubilee Steel ser riktigt bra ut på den sista bilden, är det någon som vet om den kommer att släppas med ett automatiskt verk?
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Tack för att du delar med dig Jakob. Det är alltid trevligt att besöka Ringvägen!

Jag är också förtjust i guldiga index och visare och kan inte låta bli att kapa tråden och lägga upp ytterligare en bild på denna något sällsynta Tonneau (tack Felix)
image.jpg
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Tack, trevlig läsning och fina bilder.
Gillade verkligen Nya Royal Capital i guld, den skulle sitta fint på min handled.....:)
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Meh, ska jag vara gnällpelle är den enda riktiga skapelser som kommit från S&S som jag gillar så är det Royal Capital och Landsort. Däremot måste jag säga att dessa är riktigt bra och båda håller ett gemensamt designtema och är riktigt fina klockor. En S&S Royal Capital i guld hade jag definitivt kunnat tänka mig :) Definitivt kudos till Sjöö Sandström för forumnärvaron och framgångarna som skett närmaste tiden. Jag hoppas ni fortsätter på samma spår och levererar snygga återhållsamma klockor som fungerar såväl som till skjortan som t-shirten!
 
Topp