• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Beslutsångest de luxe. 3 klockor, 2 modeller - Rolex

NiklasM

Omega
2-Faktor
Explorer utan tvekan. Passar till allt. Passar på allt.
DSC_0438.JPG
Den ser sjukt snygg ut på din arm!
 
  • Like
Reactions: joF

Rookien

Panerai
Både explorer och DJ är underbara, men i 36mm!
Av dessa du kikar på hade jag valt explorern, DJ2 ser vulgo ut tycker jag..alldeles för stor!
 

mega

Rolex
Har inte läst alla inlägg, men explorern är den enda som inte har polerade mittlänkar. Är man jeanskille kanske det passar bättre med matta mittlänkar ? Jag är själv inte så förtjust i den polerde varianten.
 

NiklasM

Omega
2-Faktor
Jaha, efter mycket tvekan, funderingar och googlande så har jag nu slutligen en klocka på armen. Varken DJII eller Explorer 1.
Jag bärgade en ExpyII idag och OJ va nöjd jag är med det valet. Tack för alla råd, tips och rekommendationer.

expy.jpg
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Grattis. Ett bra val. Det blir ju lite mittimellan, lite större men inte kotlett. Även om den är fler mm bred.

Jag tycker som så många andra: DJ ii är bajs.

image.jpeg
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Datejust II är en helt obegriplig modell för mig. Så otroligt ful "standardtavla".
 
Topp